Film/Koncept/Sociala medier/Webb/

Ett värdefullt hantverk

Brämhults

Kommunikation som förklarar skillnaden mellan juice och juice.

Innehållet spelar huvudrollen

Vi har under flera år arbetat väldigt nära Brämhults för att ta fram kommunikationskoncept och specifika kampanjer för varumärket som helhet och för de olika produktkategorierna juicer, smoothies och fruktdrycker.

Uttrycket och tilltalet har och fortsätter att utvecklas för att möta allt fler konkurrenter, marknadens förändrande behov och målgruppens nya beteenden. Men i centrum av berättelsen finns alltid ingredienserna som särskiljer Brämhults från konkurrenterna: kunskapen om råvaran, passionen för hantverket och kvaliteten på deras produkter.

Smak och strategi i kombination

Kärleken till frukten och hantverket i pressningen är det som avgör smaken på juicen. Genom att profilera varje apelsins unika egenskaper berättade vi samtidigt hur unik varje flaska blir.

Brämhults smoothies innehåller 100 % frukt och grönsaker, ingenting annat. Därför blev frukt på flaska den självklara lösningen för en nationell kampanj som syntes på utomhustavlor och i digitala kanaler.